Jobb jobb jobb.. film

Hej på er
Har varit grymt upptagen med att jobba igår och idag men imorgon så är jag ledig!

Igår så jobbade jag som sagt, 9-16 sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem till han och mamma. Träffade lillbrorsan och sen gick jag ut och städade stallet och så. Blev lite övningskörning med pappa också. :)
Sen kom jag hem till lägenheten och jag var hemma själv så jag passade på att städa och byta plats på våra sängar.

Idag var det jobb 11-20 som gällde, så handlade jag lite godissnören och sen ville även rumskompisen ha en calzone så blev ica och pizzerian efter jobbet. Sen käkade jag när jag kom hem, suttit vid datorn och kollat på tv. Tänkte sätta igång en film n iaf så hörs vi sen!

Love, Yenkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0