"om du aldrig provat hur kan du då vara säker"

Åh vilken lördag!

Började med att jag hoppade in i duschen efter att jag ätit, sen fixade jag och amanda oss innan vi åkte in till stan och hämtade ut biljetterna på bion och sen köpte vi lite smått och gott innan vi drog oss till sjukhuset och hälsade på en av mina närmsta och bästa vänner. Satt där en stund innan vi begav oss till bion för att se Ritualen.
Filmen var helt okej men trodde den skulle vara läskigare. Men jag rös genom hela filmen så bra måste jag ju tyckt att den var bra, haha. 

Sen blev det bussen hem och här har vi lyssnat på musik och sen klippt lite i håret. 

Godnatt eller godmorgon :)



Ritualen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0